În calitate de Agent Serviciu Clienți vei asculta nevoile și situația clienților sau colaboratorilor noștri. În plus, vei gestiona solicitările lor folosind mai multe canale. Aceste solicitări vor fi, de obicei, întrebări despre produse, livrări și reclamații, precum și furnizarea serviciilor de vânzăre.
În acest rol, vei configura servicii, vei primi feedback, vei gestiona mai multe sisteme și vei construi relații valoroase - toate în timp ce oferi cel mai bun serviciu pentru clienți.
În calitate de Responsabil Arie Serviciu Clienți, vei face parte din echipa operațională, oferind suport clienților noștri. În același timp, vei avea posibilitatea de a atinge obiective în propria zonă de responsabilitate, ceea ce îți va demonstra capacitatea de a continua mai departe în cariera ta din acest departament.
În calitate de responsabil de arie, vei avea șansa de a deveni un expert într-una sau mai multe arii din departament, putând să îți înveți colegii prin împărtășirea celor mai bune practici din aria ta.
În calitate de team leader, vei fi responsabil să îți coordonezi echipa spre obiectivele stabilite împreună cu customer service managerul. Împreună cu el, vei planifica și gestiona sarcinile zilnice ale echipei.
Când lucrezi ca team leader, joci un rol important în dezvoltarea echipei, creând în același timp o atmosferă bună și motivantă pentru toată lumea.
În calitate de Customer Service Manager, vei avea întreaga responsabilitate a operațiunilor departamentului Serviciu Clienți și urmărirea cifrelor cheie relevante. De asemenea, vei asigura pregătirea, dezvoltarea și motivarea echipei tale.
În general, cea mai importantă sarcină a ta va fi să te asiguri că echipa ta oferă clienților noștri un serviciu excelent în fiecare zi.